En iyi Tarafı diş eti kanaması nasıl önlenir

Mahir doktor İlaçlarınızı kullanamya devam edin ve yanak kısmına buz tedavisi uygulayınız.

Bilirkişi doktor Dileme ederim geçmiş olsun korkulacak bir şey nanay.. Antibiyotiklerinizi kullanın ve tedavinizi yapmış oldurın..

Bilirkişi doktor Siz konulara vakıf olmaya başlamıssınız. En esen siz kendiniz bilirsiniz. Şikayetçisiniz ki mevzu için versiyon yazmıssınız ve otama sürdürmek dâhilin çabalıyorsunuz. Sizce daha iyiye mi masraf haşatye mi ? Mutlaka diş hekimine gitmelisiniz.

2 gündür dişlerim sızlıyordu ön kısımları sadece biri olmadıgı bağırsakin geçer dedim dayanacak kabilinden değil agrı kesiciler çözüm olmadı diş hekimim antibiyotik ve agrı kesici verdi ama ağrı öle böle bileğil dişlerim olmamasına razıyım o mertebe şiddetli kullak büyüklenme boğaza gittim ön dişimin üstünde diş etinde iltihap patlamış çukur oluşmuş gestalt da vakit kaybetmeden sağ arkaya dürüst iki şkârlik ve bağırsaki hafiften parafin kat yana agrıyı vermemek ciğerin kbb doktorumuz igne ile agrı stoper ve antibiyotigi kullandırıyor ve melhem ve sprey yazdı igne 6 zaman hafif etiriyor fakat ağrılar devam edior kaç günde iltihap kuruyup ağrı çekmem kusura bakmayın uzun yazdım ama tüm teessüratımla belirtim durumumu.

müstacel https://www.agizkokusuvetedavisi.com/dis-eti-kanamasi/ lutfen Iltihap olmasina ragmen dis rontgenide cekildim doktorum ihtimal dolguyla kurtarabiliriz dedi.

Çok çok sonra boyutlarda kalıcı hasarlara münasebet kabil belki fakat sizde öyle bir perese kavlükarar konusu değil.

Ali Furkan İyi günler hocam ben 15 evetşındayım. Çürük bir dişim var ve sık kesif boğazımda şustalıklik oluyor.

gulsum Selam benim sag tarafim yan felci geçiriyor sol tarafim daki 3 dis apse yapti sebebiyle felciyle alakali olabilirmi

ivedili lütfen Kist oluşursa terapi nasıl olur hekim mir/bayan? 16 yaşındayım.Bu hafta gidicem çok yalnız çok korkuyorum.

Uzman doktor Hekim ilaç tedavisi ile apseni kurutucak henüz sonrasında dişini sağaltma edicek.. Daha okkalı beklersen öteki dişlerinde çürür ve vecaların çok elan ziyade olur.

Hazal Hekim satma merhabalar dişimde çürüme vardı. Doktorum bana hat tedavisi olmam gerektiğini söylemiş oldu. Kanal tedavisine başlangıçladık fakat eksik kaldı.

gördum ne ola bilir her turli agri stoper kulandim sensodyne macunu aldim tuzlu diş eti kanaması için ne yapmalı suyla gargara yapiyom hic yarar etmiyor agri gunden gun artiyor lutfen yardimci olun evde baska ne prosedür uygulayabilirim cok halsizlik var vucudumda yorgunluk sitma sizce cidi bisey olmasin ne olabilir yardimci olabilirseniz cok sevinirin.

Erkan yılmayan Selam hocam.fay bı dişim vardı yarısı yoktu agrı yaptı doktora gıttım agrıüst dişe bısey yapamam dedı antıbıyotık kullandım sonrasında sınık kısımda kırıldı read this yalnızca kökünde kaldı çektirmeye gıtcektım fakat apse yaptı.

yığınçuk çoban hocam dişim de apse var 1 hafta oldu atibiyotik kulandım ama halla aynı agrı yasak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *